lørdag 11. desember 2010

Adventstilbud og mangel på motivasjon...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her og skrevet et innlegg. Jeg titter innom dere hver dag, men det å sette seg ned og skrive noe er litt vanskeligere. Selv er jeg mest opptatt av at det skal være inspirerende og fine bilder. Når jeg da ikke har motivasjonen til å prøve, lider fort bloggen av dette. Litt rart egentlig, hadde trodd at nå i julen så skulle lysten virkelig komme, men mesteparten av energien ender på jobben om dagen... Og bloggen der må jeg jo oppdatere hver dag siden vi har adventskalender. Jeg håper dere holder ut med heller mindre spennende innlegg en liten stund til... Denne helgen skal vi ta julerengjøringen og pynte litt, da tror jeg nemlig enerigen og lysten til å ta bilder kommer:)

Jeg tenkte jeg kunne fortelle om helgens adventstilbud i butikken:) I dag tror jeg jentene jobber og står i, vi har nemlig -25% på all juletrepynt! I morgen blir nok heller ikke roligere når vi slår til med -20% på GreenGate! (min personlige favoritt)


*

Håper dere koser dere med den herlige førjulstiden, vi sees nok før dere aner:)

*

6 kommentarer:

Hulda sa...

Mye fint du har i greengate. :) Kos deg i førjulstida!

Merete sa...

Takk for tilbakemeldingen :-)
Jeg ser fram til at dere åpner nettbutikk!
jeg skal Drammen i feb/mars. da ser jeg virkelig fram til å besøke dere i butikken :-)
Mvh Merete

Unknown sa...

Green Gate er en favoritt her i huset også, der kan man lett bli bitt av samlebasillen;)

Skal dere åpne nettbutikk?

charm design sa...

Kjenner til de travle tidene i butikk før jul,det går unna.
Ønsker deg en super fin uke

h.espe sa...

Skulle mer enn gjerne vært innom butikken din, og fått med meg litt GreenGate hjem - så masse flott!!!

Helgen har vært hektisk men veldig hyggelig! Men, etter to førjulsfester har det vært godt med en søndag uten planer;o)

Ønsker deg en flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Behindabluedoor sa...

Dette var jo bra tilbud. Synd jeg ikke kan besøke butikken.

Ha en fin kveld.
Klemmer