fredag 4. mars 2011

Jeg anbefaler!!

Her inne i bloggeland så får vi jo så mange tips og gode ideer fra hverandre så derfor må jeg dele en nettside med dere:) Jeg fikk tipset fra en herlig kunde, og bringer det da videre til dere! Siden heter kuttut.com. Her kan man bestille unike smykkedeler, hobbyartikler og  mye annet til en utrolig billig penge. Jeg prøvde meg for første gang for ca en uke siden. Jeg bestilte masse forskjellig til den nette sum av 119,- Et par dager etter at det var betalt lå det i postkassen min:) Og for en glede!!! Hadde dette blitt kjøpt et annet sted kunne jeg helt sikkert tredoblet prisen. Ta en titt dere også!!!



Det andre jeg føler dere fortjener å vite er at det har kommet nyheter fra Gamila på jobben! Fantastiske produkter som er basert på 100% naturlige ingredienser. Mange av dere har helt sikkert hørt om såpen ? Nå kommer det olje til ansiktet og hånkrem :)








1 kommentar:

Jennys fire vegger sa...

Takk for tips! Skal ta en titt. :-)

God helg til deg og dine.
Klem Jenny