torsdag 25. november 2010

Endelig litt shopping

Når man jobber i butikk, så er det gjerne sånn at når arbeidsdagen er over, vil man gjerne hjem. Det siste jeg har lyst til er å trave rundt på senteret for å handle... Må også innrømme at det ikke er så mange fristende butikker i nærheten uansett, noe lommeboken min er glad for:) I dag åpnet det nye butikker på Gulskogen og etter dresurkurset i alt for mange minusgrader tok vi turen. Kremmerhuset og en stor Pandurobutikk var målet og gjett om jeg ble glad! Såååå mye fint! Skal se om jeg får tatt litt bilder av det jeg handlet til helgen. Ah, nå er jeg virkelig fornøyd. Da jeg jobbet på Sandvika storsenter kom jeg stadig med noe nytt hjem, så dette var lenge etterlengtet gitt :)
Nå ligger Vakrehjem&interiør, Rom123 og BoligDrøm og venter på meg. Må innrømme at jeg ble litt skuffet av BoligPluss denne gangen, men nå er forventingen fryktelig høye i julmagasintiden også da... Men jeg koser meg så mye med alle bladene mine, så jeg kommer helt sikkert til å lese det flere ganger selv om jeg ikke var så fan denne gangen... :)


2 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Skjønner at du vil hjem når arbeidsdagen er slutt, jeg har jobbet litt hos mamma innimellom og man er tålig lei de flisgulva og faktisk hele senteret når man skal hjem. :o)

Jeg kjøpte meg BoligDrøm i går og gleder meg til en koslig lesestund i kveld. Kan tenke meg AnettesHus er fint.

I BoligPluss likte jeg veldig godt reportasjen om Fattighuset, morsomt å se en blogg man følger på trykk. Også var det mange fine gjør-det-selv-greier der, men det sto ikke noe om hvordan man skal få tid til det... :-D

Ønsker deg og dine en god helg!
Klem Jenny

Unknown sa...

Nydelige blader alle sammen, og jeg synes det er spesielt göy at det har kommet ett nytt blad♥
Veldig positiv, var masse lekkert der♥
Takk for koselig hilsen fra deg ;))
Ja, nå er dagen endelig her, og fra 1 desember kommer litt etter litt frem av julepynten♥ Så kos!!
Nyt av dagen og ha en skjönn 1 advent♥
Förjulsklem fra meg,
Anki