fredag 20. mai 2011

Krise !

Grunnen til at det ikke har vært så mange innlegg her i det siste, er at jeg ikke klarer å finne laderen til kameraet mitt. Det er krise! Jeg føler at det å ha bilder (helst så bra som mulig) er noe av det viktigste med bloggeverden...


Det er det som imponerer meg mest hos dere andre og det er det som får meg til å drømme meg bort i all inspirasjonen jeg får rundt om kring.


Så denne gangen har jeg sett tilbake til sommeren i fjor da blomstene stod i all sin prakt. Det er jo helt utrolig hvor mye vakkert naturen kan gi oss! Er alltid stas når en ny blomst dukker opp i hagen:)


Det er jobbehelg på meg igjen så jeg håper selvfølgelig på regn... Det er mye som kommer til å skje fremover, så jeg håper bare at jeg finner laderen så jeg kan forevige det så godt jeg kan :)



1 kommentar:

Jannicke sa...

Fantastiske blomsterbilder!
Tusen takk for veldig koselig hilsen!! Klem J.