onsdag 22. juni 2011

Litt shopping må til !

Ikke nok med at kameraet ikke har batteri, nå ligger det hos helgens brud som nå er på bryllupsreise i to uker... 


I dag er det nattåpent både på Liertoppen og Gulskogen. Etter jobb tok jeg en tur til en av mine favorittbutikker, nemlig Kremmerhuset. De hadde -25% på alle varer. Selvfølgelig benyttet jeg meg av dette tilbudet!



Det ble to kasser og en magasinholder, alle tiltenkt den snart ferdigoppussede gangen. Håper å få et kamaera som er oppe og går når vi er ferdige der, gleder meg til å vise dere det endelige resultatet :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Dette blir nok fint i gangen din Kaja! Liker meg veldig på Kremmerhuset jeg også, og enda bedre når de har salg ;)
Så masse fint som kommer fra GG! Skummelt!!
Ha en fin helg!
klem fra Laila