lørdag 17. september 2011

Garasje på vei

Bare innom for å si hei :) Formen er så som så i dag, så mens min bedre halvdel og en kompis snekrer garasje, sitter jeg inne og ikke gjør noe spesielt. Får som vanlig dårlig samvittighet når andre gjør noe og ikke jeg, men sånn er det bare innimellom. Jeg fikser i det minste mat. De fikk en god lunch og snart blir det arbeidspils på de. Etterpå lager jeg skikkelig mannfolkmiddag med biff, poteter, løk og bernaise. Kan godt spise det jeg og :)


Kameraet mitt har tatt en ferie igjen... Jeg skulle lade opp batteriet og da det var ferdigladet og jeg puttet det inn i kameraet var det helt dødt! Universalladeren (ansmann) viste en varseltrekant. Nå skal jeg få låne et brukt og gammelt batteri for å teste det. Kjedelig å kjøpe et helt nytt et og så skjer det samme igjen. Jeg har ikke så mye peiling på sånt, vet ikke om en lader kan ødelegge batteriet? Batteriet er ikke mer enn 2-3 år gammelt og jeg brukte kameraet dagen før... Har noen av dere erfaring med lignende? Hadde jeg bare uflaks?

Ingen kommentarer: