fredag 8. juni 2012

Lenge siden sist!

Tiden flyr! Og så veldig fort da! Jeg skrev i forrige innlegg at jeg snart skulle komme tilbake... Jaja alt er relativt. Men, nå er jeg her i hvert fall en liten tur. Det har vært mye som har tatt opp tiden min i det siste.


En liten gutt kom til verden for ca 6 uker siden :) Verdens vakreste lille Sander kom tidligere enn forventet etter at vi måtte sette i gang fødselen. Det ble mye dramatik, men alt gikk heldigvis bra med oss begge. Nå nyter jeg dagene hjemme med sol og akkurat nå en sovende baby :)


Vi har planer om å bygge på huset. Større stue og flere soverom står på ønskelisten. Nå går vi bare og venter på at byggesøknaden skal godkjennes...




...Ting tar tid



2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer hjerteligst med den lille!!! Kos deg masse kjære deg!
Håper ikke du venter like lenge til neste innlegg.. Godt å ha deg tilbake!
klem fra Laila

Nina i Paradiset sa...

Gratulerer med babyen, som nå begynner å bli ganske stor, tenker jeg!

Jeg har lattekoppene og servietter. :)