mandag 4. juli 2011

Tidlig morgen og nedtelling

Helgen går fort unna gitt, i hvert fall når jeg jobber hele lørdagen... Søndagen gikk til å sove, fiske litt og spise hjemmelaget pizza. Nå er det bare to uker igjen før fire ukers ferie starter. Gjett om vi gleder oss!


I dag tidlig måtte jeg stå opp ekstra tidlig :(  Bilen skulle fikses etter EU kontrollen, så nå sitter jeg på jobben, drikker en bøtte med kaffe og venter på at arbeidsdagen skal starte. Tror dette er så tidlig at ikke kaffen funker... Kroppen min har vært bortskjemt det siste året om morgenen og vanligvis trenger jeg ikke stå opp før 08.45 så jeg klager ikke... Ikke så veldig mye i hvert fall...


Ha en fantastisk mandag alle sammen! Nyt den, det er en hel uke til neste gang... Jeg derimot kommer sterkere og mer våken tilbake :)

(Bildene er et tilbakeblikk på fjorårets sommer)




1 kommentar:

Karna sa...

Herlige bilder fra i fjor sommer...her er det nedtelling til sommerferiestart til helgen...skal levere bilen inn til EU kontroll på onsdag, så alt skal være klappet og klart før fredag ettermiddag...håper de ikke finner for mye, slik at jeg får bilen igjen også....må jo være klar til utrykking itilfelle salg i løpet av ferien...ho,ho...