mandag 22. august 2011

1 skoledag !

Første skoledag er over! Det var stas det, både for barna og de voksne. Solen skinte og det var en perfekt dag for en dag som dette :) De gleder seg allerede til i morgen og sier de skal gå på skolen resten av livet! Noen ganger får jeg lyst til å ta opp det de sier, for har en liten følelse av at det blir sagt noe annet om noen år...


Jeg har vært litt fraværende den siste tiden grunnet dagen i dag. Etter en uke tilbake på jobb (inkludert lørdag) etter ferien, så er vi vel tilbake til normalen snart tenker jeg. Gangen kommer seg sakte men sikkert, nå er det bare litt finish som står igjen :)



1 kommentar:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Fine skolebarn, har en skolegutt her også som gleder seg til skolen hver dag ! :) Han er nemlig stor gutt nå som han går på skolen og gjør lekser, hihi...

Har vært veldig fraværende i sommer jeg oså, men utover høsten blir det nok mer blogging og bloggbesøk på meg. ;)

Ha en super dag videre, kose deg ! ♥

Klem Anette