onsdag 10. august 2011

Nordens Ark del 2


Som sagt så hadde vi en herlig dag i går. Det luktet rett og slett dritt hos reinsdyrene... Järven ble matet og tigeren pustet oss i nakken, kun en meter fra oss :S



Snøleopardene lå desverre og sov da vi var der. Vi så de, men ikke noe som var vits i å ta bilde av. Med en haug av gårdsdyr i tilegg så var variasjonene store :) Men den tigeren assa, nesten litt skummelt med bare det lille gjerdet mellom oss...

 

I dag prøvde jeg meg en tur innom Lord Nelson, en kjent loppis som ligger i byen. Der var det virkelig mye shit som var samlet på et sted... Kan godt hende man kunne funnet en vase eller to, men et sted går grensen på hva jeg orker å rote gjennom. Mulig jeg tar en tur senere. Nysgjerrigheten kaller og mulig man kan være mer heldig neste gang?





1 kommentar:

Unknown sa...

Heisan, så herlige dyrebilder du byr på, ja kan nok være enig i at herr tiger så litt skummel ut ,))
Takk for koselige ord, ja det blir veldig spennende å åpne butikken ;) Det er en stor drøm jeg har hatt så lenge jeg kan huske og nå kjente jeg at tiden var rett, kanskje har det noe med alderen å gjøre også ,) Man har større tro på seg selv og man er ikke så redd for å feile ,)
Nå gleder jeg meg til Gave & Interiørmessen, skal bli gøy å se hva som venter av nyheter ;)
Ønsker deg en fin kveld! ;)
Klem fra meg,
Anki