lørdag 14. august 2010

Gjett hva jeg fant!

Gjett hva jeg fant! Jeg fant en haug med lerkegrener i hagen. Jeg var så "smart" at jeg la de der i vinter for å gjemme de unna for Miko. Jeg gjemte de også for meg selv (hehe), men det var jo verdt det, for nå ble jeg så utrolig glad! Nesten like glad som da jeg fant en glemt 50lapp i lomma da jeg var liten...:)
Dette er noen bilder jeg hadde liggende på datan av en krans jeg lagde i fjor. Morro og enkelt å lage.

Det er viktig å gjøre grenene våte før man begynner slik at de ikke knekker. Jeg pleier å legge de i en stor balje med vann. Så former jeg de sånn jeg vil ha det og fester med en tynn ståltråd. Jeg legger flere lag og passer på at endene ikke kommer samme sted. Så er det bare å dekorere med hva man vil. Her har jeg brukt hvite blomster og noe grønt for å gi kransen litt liv.
Siden jeg fant litt grener nå så slipper jeg å vente helt til vinteren med å lage flere kranser :) Så nå skal jeg sitte og fundere litt på hva jeg kan lage denne gangen. Det er jo fint å bare ha de i en vase :)
Nå skal jeg snart gjøre meg klar for å gå i 30årsdagen til en god venn av meg, må bare kjøpe en gave og litt sånn på veien først... :)

3 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Såååå lekkert!

Å så gøy da!

Gledar meg til slike syssle eg og:)

Takk for fine ord frå deg♥

God laurdag:)

Klem frå Astrid♥

Jennys fire vegger sa...

O`lykke! :-D Heldiggris!

Det SER ikke enkelt ut, så fine som de bildene er... Men kanskje en bare får prøve da! =)

Håper du koser deg i 30-års lag, og at du fant en gave på veien.

Klem Jenny

lisje astrid's husblogg sa...

God kvelden♥

Tusen takk for fine ord frå deg:)
Eg håpar du tek utfordringa;)

Nattaklem♥