søndag 1. august 2010

Endelig kom sommeren...

Endelig kom sommeren. I hvert fall for en liten stund. Det passet bra at solen endelig tittet frem siden vi nå skal inn på hytta i "skauen" (som de sier her). Der er det hverken strøm eller innlagt vann så nå skal vi virkelig kose oss:) Mange tror sikkert at jeg ,som er en ekte Oslojente, synes det blir litt for primitivt. Det trodde jeg først og, men jeg har etterhvert lært meg å sette pris på alt sammen. Sitte ved det rolige vannet og fiske, lese en god bok (les interiørblad), gå på soppjakt osv. Livet er ganske herlig egentlig:)
Så da håper jeg at dere koser dere i solskinnet og at solen har kommet for å bli litt lenger denne gangen. Blir mye værprat nå om sommeren, men sånn er det bare når værgudene svikter!
(Bildene er lånt fra nettet)
Jeg blir borte fra bloggen i et par dager. Blir litt rart. Blir det lengste jeg har vært uten siden jeg startet. og jeg må si at jeg virkelig har begynt å trives med dette, jeg har nesten blitt litt hekta:) Gleder meg allerede til å komme tilbake og titte gjennom hva dere har bedrevet tiden med.

1 kommentar:

Kari sa...

Tusen takk for hyggelige ord på bloggen min! Nydelige naturbilder du viser! Har en gærn kasteret hund jeg også. Han maser mer en ungene mine. Lykke til!Klem Kari