lørdag 31. juli 2010

"here comes the bride"

I dag har jeg vært i Oslo og sett på brudekjoler. Ikke til meg da men... Jeg er så heldig at jeg er bedt om å være forlover i et bryllup som skal være i juni neste år. Og da er det bare å sette i gang med forberedelsene. Ting tar tid (også her). Bare det å bestille en kjole tar visst 4 mnd og selve jakten tar nok enda lenger tid... Kjole er ikke akkurat det man vil impulsshoppe i mai.
Da vi stod og så på kjoler så kom jeg på at jeg må jo finne noe jeg også! Hjelp! Var ikke i modus til det i det hele tatt! Men nå har jo jeg kjempegod tid på akkurat det, så jeg kan jo få med meg sommernyhetene til neste år:)
Bryllup er ikke akkurat gratis heller da. Kjole koster jo litt, men tenk på alt det som generelt følger med; hår, negler, sko, strømper, blomster, sminke, spraytan, solarium, slankekur, korsett, manikyr, pedikyr, spa, champagne osv. Mye som skal til for å kle opp en brud... :)
(Bildene er lånt fra nettet)
Den dagen det blir min tur (hvis jeg noen gang blir så heldig) så tror jeg faktisk at jeg kommer til å prioritere en god fotograf. Det er jo der minnene blir til, så man kan se tilbake på den herlige dagen man en gang hadde...:) Frem til den dag så skal jeg glede meg på alle andre sine vegne, kan leve godt på det en stund:)

Nå var ikke dette akkurat et interiørinnlegg, men følte at min kjære og gode venninne fortjente en liten oppmerksomhet her inne. Grattis Benedicte, du blir en vakker brud:)

1 kommentar:

Monica sa...

ja det e rnok mye som følger med et bryllup og mange "småting" som egentig betyr me vil jeg tro. En god fotograf er nok verd å investere i. vakre bilder du deler med deg og jeg er sikker på du gjør en flott jobb som forlover. Ønsker deg en fin søndag. Klem Monica