søndag 25. juli 2010

Det regner igjen...

Nå regner det bøtter og spann! Herregud som været forandrer seg fort, i går hadde vi jo knallvær. Og bra var det. I går var nemlig dagen for årets hyggeligste turnering. Og ekstra hyggelig blir det jo når sola skinner. Veldig mange som spillte over evne i går, kjempe morro:)
Selv om jeg har med kameraet på hytta, så får jeg ikke tatt så mye bilder merker jeg. Andre ting som tar opp tiden, og i går rakk jeg jo ikke å være innom her i det hele tatt. Når jeg kommer hjem så skal jeg få skrevet litt flere interiørinnlegg også, det er jo det som er morro. Tilgangen til inspirasjon er ikke like stor her på hytta, er mye annet som frister merker jeg...
Jeg velger derfor å heller vise dere noen hyggelig bilder som i hvert fall får meg til å smile litt. Det er ikke så mye som skal til på en sånn grå dag som dette. Vi koser oss inne med kaffe og masters på tv:)
Etterpå får vi besøk også, så greit å lade batteriene litt:) Planen var å trene litt, med tanke på hvordan gårsdagen gikk, men tror vi venter litt på at regnet skal gi seg gitt. Jeg kan ikke noe for det, jeg har blitt en godværsgolfer med årene...
Håper været er bedre der dere er. Hvis ikke så håper jeg dere kanskje er mere effektive enn det jeg er i dag, merker jeg skulle hatt med meg symaskinen...

God regnfull dag :)

1 kommentar:

Tove sa...

Hei hei
Takk for koselig kommmentar inne hos meg. Her har jeg ikke vært før.
Når det gjelder det været er det ganske så ustabilt ja. vi drar til Djerba i morgen så vi får ihvertfall en uke med sommer i år. Tror det er ganske så likt over hele landet. Så stusselig...
Morsomt at du vil være med på GA min.
Ha en fin søndag
Klem Tove