torsdag 29. juli 2010

Regn regn øsende regn

Hva skal man finne på i regnværet? Jo da skal man shoppe:) Og det var jeg ikke alene om i dag. Egentlig skulle jeg ikke ha noe, bare titte litt...
Vi skulle bare innom xxl og kjøpe et telt til fjellturen som kommer senere i ferien. Og så skulle vi en kjapp tur innom Elkjøp. Men ved siden av Elkjøp så ligger Kid. Jeg klarte ikke å holde meg unna. Skulle jo ikke ha noe...
Og siden jeg har hørt salgskampanjen deres på radio i lang tid tenkte jeg at det heller ikke er noe igjen der til meg... Men der tok jeg feil gitt. Det var jo masse! Fikk med meg noen fine kluter og nytt sengetøy som var på salg. En koselig bestikkholder med tre rom i et flettet tremateriale ble også med i posen og til en fantastisk rimelig penge.
Jeg har virkelig begynt å få sansen for Kid. De har ikke bare trauste gardiner og kjedelig sengetøy lenger. Nå er det masse snæks der, ikke minst i den flettede kurvserien deres. Passer perfekt inn i den litt gammelslitte stilen og mon tro mye rimeligere enn alle de små interiørbutikkene rundtomkring.
Så når høsten kommer og flere nyheter er i butikken så skal jeg nok klare å snike meg en tur innom. Uten at noen i heimen oppdager meg... Kanskje jeg får lurt inn noen hyggelige puter i sofaen uten at noen ser det... :)
(Bildene er lånt fra Kid)
Håper dere har funnet noe å bedrive tiden med i regnværet dere også. Bare å komme med ideer til neste nedbørsdag, for det kommer nok fler denne sommeren...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kid har blitt kjempebra etter at de begynte med interiør også! Før gikk jeg som regel forbi, men nå må jeg innom å myse litt ;)
Jeg, og mange andre, var en tur på Stoff og Stil igår. Fikk faktisk det jeg trengte selv om det var salg og mye folk.
Håper vi får se solen litt i helgen da!
klem Laila

Elisabeths Borg sa...

Ja, KID har blitt veldig bra. Kan kommer over litt av hvert der. Er det sommer??? Har ikke fått med meg det jeg (hihi)

Gunhild sa...

Helt enig;) Kid har kommet seg. Fin blogg du har.