fredag 23. juli 2010

Variasjon i Sverige

Vi fant ikke akkurat noen skatter på auksjonen... Det var mest av tepper, bilder og noen møbler. Får heller krysse fingerne for at vi finner mere på søndag, da er det ny sjanse på nytt sted. Herlig her i Sverige, mange flere tilbud til oss som er litt rastløse og som går litt lei av de samme butikkene hver gang...
Det er i hvert fall sommer og sol her fortsatt. Blåste hatter og høy i går, men i dag har vi tatt oss fri fra all golfspilling for å heller å tusle en tur i byen. Eller i "stan"... Og her var det god stemning som vanlig:) Bryggen var full av harry-boder og måker som vanlig og turistene tok seg til rette som vanlig. Selv om ikke sola har tittet frem før nå, så er det glemt allerede... Litt solskinn gjør susen på energien:)
(bildene er lånt fra VakreHjem&Interiør)
I dag har jeg også endelig fått tatt noen bilder av mine selvsydde kreasjoner. Om ikke så lenge så skal jeg få vist dere det her på bloggen også:) Jeg må barebare først...

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisan!
Nå har jeg vært på tur i blogglandia og ramlet inn til deg. Ble en stund og leste innleggene dine:)
Tegl stein har jeg også malt, men er nok ikke like tolmådig som deg for jeg malte både fuger og stein hvitt;)
Kos dere videre i Sverige!
Laila