torsdag 29. juli 2010

Barneforklær til salgs

Jeg fikk en symaskin til jul som jeg endelig har fått tatt i bruk. Og nå syr jeg barneforklær. De passer barn fra ca 4 år og oppover. I nakken er det en "strammelås" så de skal passe de fleste. Jeg tar gjerne i mot bestillinger hvis du har egne ønsker på farger og mønster. Vil du se flere nærbilder eller lurer på noe så er det bare å sende en mail til kajadonn@hotmail.com

249,-


"Det var en gang et gammelt dynetrekk som så innmari ønsket seg å være med å bake på kjøkkenet..."
249,-


249,-

Jeg kommer til å legge ut bilder av flere forklær når de er klare. De vil også bli lagt ut på butikken min på epla, men synes at dere skulle få fortrinsrett :)

Løp og kjøp :)

1 kommentar:

Harmoni og Kontrast sa...

Så søte forklær! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Håper du har en vidunderlig kveld:-) Hilsen Laila