torsdag 19. august 2010

Jeg har en innrømmelse å komme med

Jeg klarte ikke å holde meg unna... Jeg måtte bare... Selv om så altfor mange andre har det også, så måtte jeg bare bestille putene fra H&M. Jeg valgte to stk som hadde samme form men ulikt mønster. Puten med det hvite broderiet kjøpte jeg på salg på Bohus (tror jeg det var) Synes de passet så bra sammen:)
En gammel trekasse har fått ny jobb som interiørbladholder:) Den gamle jeg hadde var hverken fin eller praktisk. Jeg valgte å ha den stående siden den da ikke tar så stor plass samtidig som det er et praktisk sidebord.
Det er litt spennende å tenke på hva den er blitt brukt til før. Som dere ser så er det stemplet "GOLD" på toppen, kanskje det har vært ekte gull i den? I såfall så hadde det ikke gjort noe om jeg hadde funnet noen gjenglemte klumper oppi der... :)
Vil gjerne si til alle som er innom at jeg setter veldig pris på dere alle sammen. Er så hyggelig at flere har lyst til å titte innom. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere og kommentarene deres varmer langt inn i hjertet mitt.



Har du ikke meldt deg på giveawayen min enda så er det fortsatt mulighet til det. Meld dere på her


*

8 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Hei ;-)

Skjønner godt at du ikke klarte å holde deg unna de putene. De er jo bare kjempefine. Super ide med trekassa. Det ble en flott og praktisk bladholder.

Ha en fin kveld!

Hilsen fra
HG

Daisys home sa...

Så flott det ble med den Trekassen!Og jeg har heller ikke klart å la være med å bestille de putene der,de er jo bare såå skjønne.Får så være at de fleste av interiørbloggerne her inne har de..Flotte ble de hos deg,sammens med de andre putene.Ha en fin kveld,klem sissel

Jennys fire vegger sa...

Stilige puter, og artig bladkasse! Gå på skattejakt i flisene, med lupe! :-D

Ha en fin kveld videre.
Mvh Jenny

Unknown sa...

Godt å høre at det er flere som tenker slik;) Jeg finner sikkert en plass etterhvert, hihi;)
Jeg har de samme putene fra H&M og jeg elsker dem! Jeg kjøpte de som var 40x70 også, syns de er så fine:)

Kassen din var kjempefin, snakk om å være skreddersydd for Vakre Hjem da gitt;)

Tove sa...

Hei hei
HM putene er lekre. Innen jeg får ut fingeren er det vel utsolgt. Typisk...
Ha en fin dag
Klem Tove

Karna sa...

Ikke lett å holde seg i skinnet når det finnes så mye fint...men dette ble jo kjempe bra da...så jeg tror du bare måtte ha de putene for at alt skulle falle på plass...ikke sant...he,he....kjempe koselig var det iallefall!

Ha en fin helg!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei KArma :)
Ja de putene er FANTASTSIKE.. så nydelig farge på de :)
Har også kapret meg et par sånne :)

Koselig det var her inne :)

Ha en super dag!
Her øser det ned i dag..
Klem fra Solveig

Magdalena sa...

hei på deg..
takk for hilsen tidligere i sommer..

nydelige sider du har, legger deg til rollen min, så eg kan følge med...

skjønner godt du kjøpte disse putene,så flotte!
likte også kassen ved stolen, utrolig bra! (O:
fin sensommer videre,- magny