tirsdag 14. desember 2010

Jul i hus...

Da ble det endelig litt jul her hjemme også. Merkelig det der. Jeg leser og koser meg så masse med bloggene deres og får så mye inspirasjon! Men, så kommer det til det punktet at jeg faktisk skal gjøre noe... Myyyye mer fristende å sitte i sofaen og kose seg litt istedenfor... :)
 Sånn ser det ut når jeg pynter til jul... Alt blir lagt på bordet for å få litt oversikt, har jo glemt at jeg har halvparten...
 Julestrømpen som jeg strikket selv for noen år siden har kommet frem:)
 Soppene jeg har kjøpt på Søstrene Grene henger på lerkegrenene, samme plass som i fjor :)
Den brune strømpen med reinsdyr har jeg blitt veldig glad i på kort tid.
Alt kaoset samlet :)

*

Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg gleder meg i hvert fall veldig til jul! Gleder meg til å prøvesmake ribben hos foreldrene mine lille julaften. Gleder meg til å se annsiktet til samboeren min når han åpner gaven jeg har kjøpt til han. Gleder meg til å se broren min som jeg ikke har sett på halvannet år siden han bor i Australia. Gleder meg til masse kos og spill med familie og venner. Fra nå og fremover kan det bare gå en vei:)

*

4 kommentarer:

Monica sa...

så herlig kaos da, man blir glad av slikt kaos;) Det er så kos å finne frem juelpynten og bare pynte i vei, gjerne med litt julemusikk i bakgrunnen...ahhh... den sokken med reinsdyr skjønner jeg godt du har blitt glad i, den var utrolig fin. masse fin julepynt her, og de soppene var kjempesøte. øsnker deg en fin fin tirsdagskveld. klem Monica

In my house sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå, jag älskar svampar..... såååååå fina dina va!!!! året runt

kram josse

Kreoline sa...

Her var det mye skjønn julepynt, herlige sopper, de likte jeg godt. Tenker du gleder deg stort til å se igjen broren din etter så lang tid, bare det må være en stor julegave. Klem fra Mona

Jennys fire vegger sa...

Så flott julepynt du har, og fine bilder! Og der var fluesoppen og ja. :o) I en av kommentarene mine fikk jeg vite at de visstnok bringer lykke i julen, litt sånn som hesteskoen ellers. :o) Og det liker vi!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny