torsdag 30. desember 2010

Nyttårssjanse

 Det er ikke ofte jeg pleier å forberede meg veldig til selskap (utenom å rydde, handle inn mat og pynte litt) men i dag har jeg slått på stortromma. Jeg lager min første karamellpudding fra scratch... Ikke alltid ting blir vellykket første gang, men med oppskriften til mammaen til samboeren til faren til samboeren min så satser jeg på at det går greit :) Evig optimist! (min kjære samboer derimot slang en pulverkaramellpuddingvariant oppi handlevognen...sånn i tilfelle... )


 Med dette ønsker Zelma og jeg dere alle et riktig godt nytt år! Håper dere får en fantastisk avslutning på 2010 og at starten på det nye året blir som dere håper. Jeg ser veldig frem til å bli bedre kjent med dere alle i det nye året. Nyttårsløfter venter jeg med å fortelle dere til de faktisk er lovet... Sees til neste år :)

1 kommentar:

Jennys fire vegger sa...

Håper karamellpuddingen ble vellykket! :o) Nydelige bilder du viser.

Godt nytt år til deg og dine.
Klem Jenny