mandag 24. januar 2011

Jeg har blitt hekta

Etter mange store drømmer og planer så har jeg endelig lært meg å hekle! Jeg fikk svigemoren min til å vise meg og startet med en liten hatt. Det gikk jo mye greiere enn det jeg hadde trodd! Jeg kjøpte nål og garn i dag, så nå sitter jeg og hekler meg et sjal :) Hihi, gleder meg til å vise dere. Det tar nok litt lenger tid enn for de som er mer erfarne, men om noen dager så håper jeg å bli ferdig (hvis jeg rekker midt oppi jobb, dyrlegebesøk, messe og bursdagsfeiring for minsten i huset)
Det er bare et drømmende lånebilde fra nettet i dag, har ikke rukket å lage noe enda... :)

*

Med ønske om en fantastisk uke til dere alle sammen! Jeg håper å få vist dere masse inspirerende bilder fra messa allerede på fredag :)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så heldi du er!
Jeg vil og hekle, men kan ikke...
Lykke til med prosjektet!

As sa...

Hei=)
Gleder meg til å se prosjektet ditt=) Jeg lærte meg å hekle da jeg gikk høygravid. Morsomt, og ikke på langt nær så komplisert som jeg trodde=)

Lykke til med hekligen=)

Anonym sa...

Gratulerer med å ha lært deg å hekle.
Når du først har lært deg å hekle og liker det , har du mye kjekt håndarbeide i vente.
Regner med at du viser det etterhvert .
Klem fra Ingunn :-)

Jennys fire vegger sa...

Morsomt! :o) Grattis med ny hobby! Gleder meg til å se bilder av sjalet.

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

trille sa...

Hurra for å hekle!! :) Det er så mye stas man kan hekle, men jeg er alt for utålmodig, så jeg holder meg til symaskina!

Du, jeg kom meg aldri på interiørmessa i fjor, og i år har jeg ikke tid, med to oppgaver gående og jobb på lørdag! Men jeg er veldig for at vi møtes og klemmer en dag veldig snart! :)

Karna sa...

Så koselig, er kjekt å ha noe å holde på med når en sitter inne om kveldene og får med seg "livsnødvendige" programmer på TV...he,he...
Jeg kjøpte meg mer brodertråd og satte igang, men så ingenting...så det får vente til det blir litt lysere tror jeg...ellers må jeg gå til innkjøp av en "bestemorlupe" med lys...he,he..

Hos Farmor sa...

Åhh, gleder meg til å se sjalet ferdig!! Skulle ønske jeg kunne heklet, men det kan jeg ikke, og jeg tror ikke jeg noen gang vil lære det heller... bra at jeg er flink til mye annet da ;) *hihi* Jeg skal og på messe - på lørdag - gleder meg!!
-Klem-