torsdag 9. september 2010

Badet

I gamle hus er det gamle ting. Noen ting er finere enn andre... På vårt lille toalett er jeg så heldig å ha en opprinnelig tapet i god stand og jeg synes den er fantastisk! I god soveromstapetånd så må jeg bare visere dere den. Tror jeg har en liten fetisj for tapeter... det er jo så dekorativt og kan brukes til så mye!
Synes fargen på blomstene er akkurat passe gråblå (som typisk ikke kommer riktig frem på bildet) Det ser ut som fliser på avstand, men som dere ser så er det jo bare juks...:) De to håndsåpene kjøpte jeg faktisk på apoteket her om dagen. De kostet "hele" 24 kr stykke, lukter fantastisk.
Velkommen til Anno 1925 som ny følger :)

*

7 kommentarer:

emblas-kanel sa...

Koselige bilder. Skal gå og se om jeg finner slike såper, elsker lavendelduft. :-)

mimmi-leone sa...

Så koselig det var.
Kjøpte bodylotion i tilsvarende merke som såpene, den var ikke dyr og luktet godt den også.

Nå fikk jeg lyst til å ta en titt på såpene, inspirert av deg.

Hilsen fra Mimmi-Leone

As sa...

Hei=)
Artig å ta vare på slik tapet!=) Likte godt fargen på blomstene=) Søt engel som sitter der så uskyldig sammen med såpene=)
( håper jeg får lagt inn denne kommentaren. Prøvd 2-3 ganger tidligere.. må være noe treghet/ feil med blogger i kveld)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så gøy med orginal tapet. :) Boots apotekene har mye herlige såper og hudpleieprodukter. ♥ Og ikke gal pris heller, og det liker vi. ;)

Tusen takk for bursdagshilsen, veldig koselig. ♥

Klem Anette :)

Jennys fire vegger sa...

Hei, hei. =)
Så fine "fliser" da, de blomstene var jo midt i blinken! Såpene ser nydelige ut, og ser ikke ut som de jeg forbinder med apoteksåpe... :-D

Og puten er kjøpt i butikken Frøken Fryd, forhandleren er Herregård Design. Takk for at du gir meg såpass kreditt at du trodde jeg hadde lagd den! :-D

Ha en fin dag!
Klem Jenny

Karna sa...

Kjekt når en kan ta vare på det orginale....koselig blir det...ha en kjempe fin helg!

Anonym sa...

koselige:) nydelig blogg du har! absolutt en fast leser.. ser du har gått ekspo design, det har jeg akkurat begynt på nå:)