onsdag 29. september 2010

Ulykkesfugl

Bare innom for å gi et lite pip... Jeg har vært litt fraværende de siste dagene, men det har sine grunner. Jeg var så uheldig at jeg fikk en pappeske i øyet her om dagen. Lurer på om det ble et lite kutt på innsiden av øyelokket, men alt er bedre nå. I dag klarte jeg å skjære meg i tommelen... For en ulykkesfugl jeg er om dagen, pleier ikke å være det!  Så nå sitter jeg med hånden hevet høyt og håper at det gror av seg selv så jeg slipper å sy...
*
Kommer sterkere tilbake snart :)

3 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Uff, da! Stakkars deg! En ulykke kommer, som kjent, sjelden alene :-) Det har vel du dessverre fått erfare nå. Håper det går bra med deg, og at du slipper å sy.
Jeg ønsker deg en fin, ulykkesfri, kveld og uke ;-)

Gammel stil sa...

Uff! Håper det går bra med deg nå:) Det hørtes ikke godt ut!!

Ha en fin kveld:)

Klem:)

Jennys fire vegger sa...

Neimen æsj da! :o) Men det tyder vel på at du har arbeidet hardt da! :o)

Klem Jenny