lørdag 25. september 2010

Neste prosjekt og mulig en giveaway

Man trenger kanskje ikke å være rakettforsker for å finne ut hva mitt neste prosjekt er...?
Grunnarbeidet er gjort samt første malingstrøk. Det er ikke alltid like lett å motivere seg for å gjøre ting ferdig, i hvert fall ikke når jeg gjør det samme hver dag på jobb... Men, nå er snart malejobben ferdig på jobben, så da skal jeg trå til litt her hjemme også:) Gleder meg til å vise dere sluttresultatet, tror det blir bra!

*
I anledning at vi åpner butikken om under to uker kommer jeg til å sette i gang en ny giveaway ganske snart. Når vi har fått frem flere varer, vil jeg finne en passende premie også. Og så skal jeg si fra til dere når det er klart! Følg med:)

*

7 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Ah, en stol! :o) (Hihi.. Flaut hvis jeg tar feil nå.) Gleder meg til give-away, lykke til i innspurten med butikken! :o)

Ha en fin lørdag videre!
Klem Jenny

lisje astrid's husblogg sa...

Er no ganske sikker på at det er ein stol ja:)

Sååååå masse herlege varer i butikken da...Ah!

Takk for slike gode ord♥

Klem frå Astrid:)

As sa...

Hei=)
Skjønner godt at det er vanskelig å finne motivasjon til hjemmeprosjekter, når dere står på med samme greia i butikken hver dag.
Gleder meg til å se flere bilder derfra, og ikke minst bilder fra ditt hjemmeprosjekt!=)

Ønsker deg ei kreativ og flott helg=)

h.espe sa...

Hei, og takk for koselig besøk hos meg - så gøy at du vil følge bloggen min videre!

Dette er en helt ny blogg for meg også, så nå skal jeg sette meg godt tilrette og bla meg tilbake i innleggene dine... :o)

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Hildegunn

Jennys fire vegger sa...

Hei, og takk for kommentar. :o) Og jeg har vel bestemt meg for å få opp tre liggende plank til, men det blir NESTE sommer. :o) Jeg vil gjerne ha det "etter boka", det er vel det beste...

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Inspiration i vitt sa...

så spännande att få se vad du håller på med. Kram på dig/Ingela.

Ljuva HEMligheter sa...

Jag gissar också på en stol :). Vilken fin blogg du har, jag besöker dig gärna igen! Ha en fin dag!
Kram L