mandag 1. august 2011

Hvorfor baker jeg knekkebrød?

Om ikke så lenge så skal vi en tur til Tuddal. Sist gang vi var der tok jeg med meg knekkebrød til de vi bodde hos. De var kjempepopulære og etter noen dager var vi tomme.  Det kan tenkes at jeg var mye av skylden til det... Så, nå står jeg og lager det igjen. Denne gangen litt ekstra mye :)


Ellers går ferien til å pusse opp gangen. På bildet nederst til høyre ser dere hvorfor jeg smiler litt ekstra om dagen:) Hihi, endelig får jeg det gulvet jeg har ønsket meg så lenge. Kanskje ikke det mest slitesterke med tanke på at det er i gangen, men det gjør iiiiiingenting! Vi har kommet ganske langt nå så jeg kommer til å vise litt bilder når vi kommer hjem fra tur. Forhåpentligvis også noen bilder fra Gaustadtoppen.



1 kommentar:

kjersti sa...

Hei:)

Tusen takk for fine ord og gratulasjon:):)

Klem Kjersti