søndag 7. august 2011

Skulle ønske jeg kunne bestemme meg snart

Deilig med ferie! Vi bruker dagene på å slappe av og pusse opp huset. Vi (rettere sagt jeg) tenker veeeeldig mye på om vi skal bygge ut huset eller om vi skal finne oss et nytt sted å bo. Jeg drømmer meg bort både her og der og klarer ikke å bestemme meg... Tror vi ender opp med å bygge ut og evt ta et nytt hus når det kommer, tror ikke jeg orker å bo i det lille huset så veldig mye lenger til...



Vi har en uke igjen av ferien og den skal vi utnytte fullt ut. Nå er det sol her vi er. Barnetv står på og jeg drømmer videre... "Der skal sofaen stå. Dobble franske verandadører. Den kjempegamle sengen min i hjørnet med masse puter". Bra blir det, uanset, må bare bestemme oss først... Bildene over er tatt i Tuddal (i nærheten av Gaustadtoppen. Det var desverre tåke så vi kom oss ikke helt opp men solen strålte en god stund alike vel :) Vofsene tilhører pappaen til samboeren min, er de ikke vakre! Gullit og lille Ero!



1 kommentar:

Anonym sa...

Herlige bilder fra Tuddal som vi har feriert i mange år før vi havnet i Hjartalsbygda! Nydelig plass!
Og nydelige vofser!
Nyt siste ferie uke!
klem fra Laila