tirsdag 9. august 2011

Nordens Ark

Vi gjør så mye vi kan ut av dagene denne siste ferieuken. I dag har vi vært på Nordens Ark. Dette er virkelig noe å anbefale for både store og små. Det småregnet litt på starten av dagen, så det var flere av dyrene som gjemte seg / sov. Når solen tittet frem var det mer å se :)



Det var utrolig mange ulike dyr der, alt fra snøleopard og tiger til frosker og geiter :) Nå har ikke jeg noe som helst erfaring med å ta bilder av dyr, men morro var det læl. Skulle ønske jeg hadde en skikkelig linse. Mange av dyrene var et stykke unna så jeg stakk armen så langt ut jeg klarte og knipset i vei. Bildene her er uredigerte siden jeg liker de litt "ærlige". Lunch/middagen ble unnagjort i herlige Fjällbacka som ligger på vei "hjem"




I morgen kommer det flere bilder! Man kan virkelig finne inspirasjon overalt, så nå sitter jeg og drømmer om huset igjen... Hihi. Det gjør heller ikke noe at jeg fikk en tlf fra jobben i går som fortalte at klærne fra Creamie har kommet inn. Gjett om jeg har holdt av masse i den riktige str! Vi skal innom der når vi reiser hjem igjen på torsdag. Morro hvis minstejenta i huset får nye klær til skolestart :)


 

Ingen kommentarer: