søndag 3. oktober 2010

Noen som kan gi meg GreenGate hjelp?

Ja vi elsker alle GreenGate, gjør vi ikke? Jeg vet i hvert fall at det er helt klart en av mine favoritter. Nå har vi også fått det inn i butikken! Tenk deg det, herlige greengate står i kjøkkenavdelingen med fantastiske farger og mønstre. Og så er spørsmålet... Skal vi ta inn denne nyeste lilla kolleksjonen? Lurer foresten på om den er å få tak i mer enn de to koppene dere ser nederst til venstre? Er det noen der ute som vet om den finnes i tallerkner, skjeer osv? Blir veldig glad for svar. Har ikke kontaktet GreenGate enda, tenkte kanskje at det er flere av dere som er mer oppdatert på dette enn meg... Finnes det så kommer det til Hjemme Hos Interiør så fort som mulig:)
Et stort velkommen til Anita som ny følger.

*

9 kommentarer:

Jannicke sa...

Hei. Tror ikke den lilla utgaven finnes i fat o.l Av kopper er det også en stripete utgave i lilla kolleksjonen :o)
Lilla er veldig inn i tiden - jeg tror de kommer til å gå unna :o)

Tove sa...

Hei hei
Nå er jeg jammen glad jeg ikke har kjøpt meg GG enda for denne serien i lilla var rålekker. Jeg vil gjerne og vite om det finnes mer i serien. Nå blir det GG på meg og.
Ha en fin dag
Klem Tove

Jennys fire vegger sa...

Åh, for et flott bilde! :o) Og JA, jeg syns absolutt du skal ta inn dette! :o) Helt skjønt!

Noe mer enn at jeg eeelsker green gate, vet jeg dessverre ikke...

Ha en fin søndagskveld, og en god ny, uke.
Klem Jenny

Unknown sa...

Hei Takki for hyggelig kommentar , herlige bilder fra Green gate.
God uke til deg.
Klem...Ellen

Ljuva lantliv sa...

Här är en till som älskar Green Gate!

Önskar dig en fin ny vecka!
KRAM
Anna

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei du,
så utrolig fint bilde, nydelige farger. Liker Green Gate godt, men har ingenting av det enda. Står på ønskelisten...
Klem Elizabet

h.espe sa...

Hei, og takk for superskjønne ord hos meg - de varmet!!!

Lykke til med innspurten før åpning av butikken - ser ut til å bli kjempeherlig der, og er jeg om Liertoppen, så kommer jeg innom :o)

Fin uke til deg!

Klem fra Hildegunn

Hulda sa...

Jeg likte veldig godt de i lilla med hvite prikker. Vakkert, og minner om advent. :) Så flott blogg du har! Takk for kommentaren du ga meg. Jeg legger link til deg.

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Härligt Vackera Färger =)

Kram Ulrika