mandag 26. juli 2010

Fremgang på kjøkkenet

Da var det på tide med et lite kjøkkeninnlegg igjen synes jeg. Alt fra Ikea kommer jo flatpakket, "gjør det selv" løsning ble det mye av... det går fort når man først kommer i gang i hvert fall, det er mye av det samme som går igjen. Nedenfor ser dere bilde av de gamle skuffene vi hadde på kjøkkenet før. Du ser de brukt på en annen måte her.
Vi syntest det var litt hyggelig å ta vare på noe fra det gamle kjøkkenet også. Og så passet det perfekt inn i den stilen vi ville ha :) Det passet perfekt med plassen å snekre en egen løsning og male det i samme farge som skapdørene:)
I hjørnet satte vi inn et dobbeltskap både oppe og nede. Vi hadde først lyst til å ha et stort og hyggelig hjørneskap der, men fant fort ut at vi trengte den plassen vi kunne få og ble veldig fornøyd med resultatet.
Det at vi valgte denne løsningen, gjorde at det ble et mer helhetlig kjøkken. Vi la samme benkeplate her som på resten. På bildet her ser dere en papplate:) Parkett og benkeplate gjør helt klart veldig mye, noe jeg tenker på å vise dere i neste innlegg :) Da skal jeg vise dere flere bilder av kjøkkenet også. De ligger nemlig på en annen maskin...

3 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Takk for kommentar , kjempekoselig :))) Så spennedes og flott det blir da!!! Nydelig skap med glassdører ♥

Ha en fin uke da :)))

Klem klem :))

Ingvilds Englehjem sa...

Hei hei
så koselig blogg du har:)
Veldig kjekt at du ville være med på give away inne hos meg..

ha en fin uke videre
hilsen Ingvild

Eva sa...

Hei igjen:)
Gleder meg til å sjå dette ferdig.
Skal snart pusse opp kjøkken her i Fjøra.
Legger meg som følger hvis det er ok.

Klem2 fra Eva