tirsdag 6. juli 2010

Litt skuffa...

Jeg hiver meg over så og si det som finnes av interiørblader. Rett og slett avhengig. Jeg setter i gang med stor iver, samtidig som jeg ikke leser alt med en gang, kun for å spare litt av kosen det er å lese de.

Dette gjorde jeg denne gangen også, men i stor skuffelse så jeg på siste side av bolig pluss at neste nr ikke kommer før 9 august... På fronten stod det utgave 7, juli 2010 selv om vi så vidt hadde kommet halvveis i juni... Dette måtte være feil tenkte jeg og sjekket ut saken. Men neeeeeeida. Svaret jeg fikk var at det var så mye spennende i bladet at jeg burde ha masse godt lesestoff i sommer... Kanskje jeg er litt kravstor, men et blad på 131 sider (inkludert all reklame) holder ikke en hel sommer, ikke for min del i hvert fall.

Jeg ble derfor glad over tanken på at Rom123 snart skulle komme i posten, men det samme gjaldt dette bladet... Neste utgave 6 august...

Jaja, dette er kanskje et hint om at man bør gjøre annet enn å lese blader i sommer... Kanskje på tide å rydde litt i hagen?

Gleder meg til august :)

Ingen kommentarer: