fredag 16. juli 2010

Lei av Ikea?

Alle kjenner til Ikea. Jeg tror ikke det finnes en eneste person i hele Norge som ikke en gang har eid et Ikea møbel... Jeg er skyldig! Når det nye møbelet har kommet i hus så er man kjempe fornøyd. "Det ble jo bare sååå fint, og så billig da!". Skyldig der også... :) Men, etter en stund så går man jo lei. Det gjelder alt. Og hva skal man gjøre da, kjøpe ny sofa? Man kan jo ikke det bare fordi man synes sofaen sin er litt kjedelig, ikke alltid i hvert fall...
For ikke så lenge siden så kom jeg over et fantastisk firma! Bemz heter de. De syr blant annet nye trekk til mange kjære og kjente Ikea møbler. De har fått med seg flere kjente tekstildeseignere på laget. Designers guildt og Marimekko er blant dem. Er det ikke det utrolig bra?
(bildene er lånt fra Bemz)
Det var en så god nyhet at jeg bare måtte dele det med dere! Nå ser jeg ikke bort i fra at halvparten av dere allerede visste om denne siden, men jeg ble i hvert fall superglad. Så nå skal jeg gå og legge meg og ser frem til en fargerik Ikeadrøm i natt :)

Ingen kommentarer: