onsdag 8. september 2010

Før og etter...

Ingen stor forandring dette, men alikevel så gjør det så mye... Jeg kjøpte en helt enkel kurvoppbevaring på ikea, men personlig er jeg ikke så glad i den mellomlysmørkubestemmelige fargen på kvistene.
Men jeg likte formen på den, enkelt og greit så sprayet jeg den hvit. Myyyyye finere eller hva? :) Med litt lilla dekorasjon og den nyeste utgaven av bolig pluss, så blir det litt høst her i huset også:)

Lysestaken er jeg veldig glad i, perlene, blondene og det lille treet:) Ok, kanskje egentlig ment til å bruke rundt juletider, men dere vet jo at jeg ikke bryr meg så mye om det... Så lenge det er dekorativt så passer det inn på sin egen lille måte :)

*

9 kommentarer:

(eddas) sa...

Ble kjempefin:)Har en del kurver i den farven jeg og:(Men har ikke noen steder og stå ute og spraye:(
Kan jo male med pensel og...får prøve det:)
kos deg
eddaKlemmer

Mona Christin sa...

Spraymaling er genialt. Denne ble kjempefin i hvit.

Klem

Anonym sa...

Spraymaling
er så innmari
lurt & dette
ble innmari lekkert
bare så du vet det ... !!!

klem til deg

Bettum Villa sa...

Den ble jo kjempe fin da! Stor forandring.

Klem Madelén

LIVS LYST sa...

Koselig kurv å ha blader i. Fin ble den!

Liv

Linda sa...

Ble mye finere som hvit ja! Har en lignende oppbevaringskurv, men har vært litt usikker på om jeg skulle spraylakke den eller ikke... tror jeg er overbevist nå :-)

Klem fra Linda

Jennys fire vegger sa...

Nå har jeg nettopp tittet på kurvstolene til Sommerhuset, som hun har sprayet hvite. De ble såå fine, og jaggu ble din kurv like fin! :-D Dette må jo bare prøves! =)

Og lekker lysestake. Pynten er jo bare herlig, og treet er nydelig (året rundt). =)

Ha en finfin dag videre.
Klem Jenny

Camilla sa...

Jeg er også storfan av spraybokser, helst i hvitt ;)

Klem, Camilla.

Karna sa...

Dette ble jo kjempe fint, er glad i kurv jeg også...men må være i rette fargen...ha ha ha....kjempe fin ble den!