torsdag 2. september 2010

Vinneren er klar!

Da er vinneren klar! *trommevirvel*
Aryn Contessa med bloggen Draxengard. Grattis! Send meg adressen din på mail så skal jeg sende den i posten så snart som mulig.

Og nå som jeg ser at tellern min når stadige høyder (kremt, for meg i hvert fall) så blir det nok ikke lenge til neste giveaway. Det er jo stadig ting å feire. Og jeg har så lyst til at alle skal vinne... I morgen har jeg i hvert fall noe å feire, skal fortelle dere om det senere. Blir en bra dag i hvert fall, det er sikkert:)

*

4 kommentarer:

Christina Mari sa...

Gratulere til den heldige vinneren!
Ha en vidre fin dag.
Klem Christina

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer til vinneren, herlig gave altså. =)
Klem Jenny

Marta - livet på landet sa...

Hei!

Det blir nok et stykke for deg å reise:)
Butikken er på Jørpeland, i Rogaland:)
Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Weee! Så gøy! Tenk at jeg har vunnet min første giveaway! Tusen takk! :)