lørdag 7. august 2010

Sommerglede

I dag har jeg hatt masse energi. Det har jo vært sol i hele dag! Tidligere fortalte jeg dere at jeg har samlet gamle planker. Så, i dag har jeg startet med å lage rammer. Men, det er jo typisk at det alltid er noe som mangler, så jeg får fortsette til uken... Resultatet blir selvsagt vist her senere :)

Ellers tenkte jeg å prøve å vise dere den gleden jeg får av solen! Kanskje det smitter litt over på dere? Og siden kjøkkenet mitt er snudd litt på hodet (ja endelig maler jeg den siste biten ved komfyren) og jeg ikke får tatt bilder der, så låner jeg bilder fra Rice. Nå ligner ikke kjøkkenet mitt på dette i det hele tatt, men jeg blir så glad av å se på de:) Bilder sier med enn 1000 ord...

Håper dere får en fargerik og glad avslutning på helgen :)

1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

Hej! Vad kul att du vill bli medlem på SIB, jag har precis lagt in dig som medlem. Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa